Vahide-azra rsm_0026 bence stoklamak saçma bebeğin tenine uymazsa değiştirmek zorunda kalınca elinde patlar hepsi, ben mesela önce sleepy ile başlıcam duruma göre devam ya da değişim…
mercimeginanne rsm_0026 genelde sleepy önerildiği için 1 ve 2 numara 40lı paket aldım. Belki bebeğe iyi gelmez, küçük gelir falan diye hiç stok yapmadım. Gerekte yok bence zaten her yerde her marka bez satılıyor. Elimde patlayıp zarar ediceğime günü gelince alırım daha iyi :)
Minikasya rsm_0026 Stok yapmadım. Dağda yaşamıyoruz diye😁 Prima be baby me aldım. Deneyerek karar vericem. Stok yapsam ve pişik yapsa ne olacak. Hepsi çöp günah
hazal1991 rsm_0026 ben stokladım 210 tane aldım hepsiburada ve trendyol yorumlarına göre aldım direk 2 numara aldım aldığım markanın kalıbı küçük olduğu için, göbek oyuntusu da var, dağda yaşamıyorum😂 ben de ama baktım çok geldi görümcem ikiz bebişlere gebe kendi aldığından memnun kalmazsa kullanabilir, satabilirim ya da durumu olmayan bir anne adayına bağışlayabilirim seçenek çok
Betulnuri Vahide-azra kuzu sleepy dar oluyor 1 numarayla değilde 2 yle başlayın direkt diye yazılar okumuştum burda sen kaç numara alacaksın? Bende sleepy alacamda numarada emin değilim
rsm_0026 Minikasya biz dagda yaşam sürdüğümüz için fikir alıyoruz anlayışınız çok iyi düzgn yorumlar bekliyorm biraz ciddiyet lütfen
Sule22masal Bende bir paket sleepy ve bir paket prima aldim emis gucunu deniycem bakalim bebegim hangisini beğenecek benim hangisi daha hoşuma gidecek onu kullanıcam bence stok yapma belki bebegin hizli kilo alır 2 numaraya geçmek zorunda kalırsın elinde kalmasın 😊
rsm_0026 hazal1991 sende dagdan gelmişsin arkadaşa göre😂 bunu ilk düşünen biz değilmişiz eşimde stok yapalım diyor bnde ya olmasa deyip durduruyorm uygulamaya yazalım sonuca göre alalm dedk olayları bazı arkadaşlar çok farklı yerlere çekti😂 Allah ıslah etsn birşey diyemiyorm😂 espriyi güzel yakalamşsn ama🤗
zeytinkiz rsm_0026 ben de ilk stokdan yanaydım ama artık değilim. Çünkü her marka her bebeğe iyi gelmiyormuş pişik riski oldugu için anca son aylarında belki uygun bulursam prima alabilirim onda olumsuz hiç bişey duymadım onun dısında cok almayı düşünmüyorum özellikle ilk 2 ay için cabuk bez boyutları büyüyor elimde kaldı diyen cok okudum 😊
Melissdefne Ben iki bebeğimede prima kullandım bu üçüncüyede öyle yapıcam. Ama ilk zamanlar için stoğa gerek olduğunu düşünmüyorum. 4 ve 5 numara bezleri çok stoklamıştım. Onlar uzun süre gidiyor diye.
derinsart rsm_0026 bende öylle cok stoklamadim ama üc paket aldım cevremdeki herkes memnun diye e-bebek indiriminden almiştim
Vahide-azra Betulnuri bi akrabamızın 70 tane elinde kalmış bebek büyüdü diye onu aldım 1 yenidoğan onla başlamayı düşünüyordum canım, şimdi sen öyle deyince 2 de alsam mı ki diye düşünmedim değil🤔
Csm Ben 70 li sleepy 1 no aldim, acikcasi dar oluyor demisler ama 2 no alip bol da gelebilir, cis kaka sizar. Ona yapacak bir sey yok, bebegin kilosuna bagli, ondan ben baska bez almadim.
SerpilAlmac Ben canbebe nin 1 numarasını aldım üstümde para kalmamıştı hastane çantama canbebenin bezinden 10 tane koycam inşallah iyidir canbebe 40li aldım zaten bi şekilde biter o