Ebrukarayali cnm ben bebeğim doğana kadar kullandım.. 27. Haftamdayken prilam alıyordum kaç tane varsa elinde ver abi dedim elim ayağım oldu resmen dedim.. çok uzun zamandır kullanıyorsun bağımlılık yapar bi8 ilac azaltmalisin bağımlılık yaptıysa doğumdam sonra da kullanmak zorunda kalırsın dedi.. şükür ki öyle olmadı