Merhabalar sevgili anneler, 14+4 günlüğüz çok şükür ama henüz bulantılarım geçmedi. İcmesem kuscakmışım gibi geliyo. 1 sabah 1 aksam kullanıyorum. Nasıl ne zaman bırakmaya çalışsam ? Midemde hep bulantı olduğu için geçip geçmediğini nasıl anlayabilirim ki