Benim 10.haftalarda ağrıdı çok korktum Dr parol iç dedi…şimdi Nevşehir’den Ankara’ya geldim işe başlamam gerekti yolculuk sürekli işte oturma pozisyonu derken yine ağrıyor…dinlenmek iyi geliyor…ayağımın altına yastık koyup uzanıyorum işten gelince …yastık da rahatlatıyor..