seri14 Kızlar sizinde az bi ayakta kaldıgınızda beliniz agrıyormu yoksa ben tek miyim yaa. Altı üstü bir ev süpürdüm belim kitlendi. Zor oturup kalkıyorum. Hani 30. Haftalarda olsam anlayacam ama daha 13. Haftamdayım 🙄🙄
Lifebaby seri14 bende çok kötüyüm her gün agrilar yüzünden agliyirum resmen biraz ayakta kalım kitleniyorum benimde 22.haftam nasıl geçecek zaman bilmiyorum
02Aybukeee44 seri14 bende aynı dertten yakınıyorum 11 haftalığım bende bugün evi süpür-sil yaptım yemin ederim sağdan sola zor döndüm felaket bir ağrı bende var doktoruma sorucam bende
seri14 Paprika bilmiyorum ki canım söylemedi doktor heveslendirmek istemiyorum 16. Haftanda söylerim dedi burada forumda tahmin eden 2 arkadaşa sordum kız dediler benim de hep içime kız bebek doğdu. Yarın doktora görünücem ama tekrar belki ögrenirim 🥰
Paprika seri14 ben de henüz yeni gebeyim.benim de bel agrım çok fazla.bel agrısı erkek bebeklerde görülen bir belirtiymiş diye duydum o yüzden sordum.Sağlıkla gelsin🌺
seri14 Lifebaby ayy valla bende bilmiyorum eşim evde oturup duruyosun bunalıma girdin çık gez diyor bel agrısına yarım saatden sonra yürüyüşte yapamıyorum. İnkar ediyor gibi olmak istemiyorum bebegimden gelen herşet gözüm başım üstüne. Ama ben kendimi tek sanıyordum gerçekten
Lifebaby seri14 seri14 bende yürüyüş yapmaya çalışıyorum bütün gün evde kapalı kalmak psikoloji mi etkiliyor gerçekten ama en fazla 15 dk yuruyebiliyorum eve zor atıyorum kendimi cekeceğimiz en büyük agri bel agrisi olsun Allah daha kötülerinden korusun evlatlarımızı saglikli bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🙏🏻🙏🏻