Rukisira o haftalar biraz ayakta kalsam azcik is yapsam hafif bir agri oluyordu sonra kahverengi lekelenmeler ama cok az gun icinde 2-3 damla falan uzaniyordum hemen 1 hafta sonra doktora gittim kese etrafinda kan yoktu normal dedi ama ne olur ne olmaz die progestan ilac vermisti sonra gecti acik kirmizi renkteyse risk olusturuyor kahverengi gibiyse yerlesme kanamasi da olabilir ilk 3 ay normal demisti doktorum siz simdi uzanin hic birsey yapmayin yarin gidip muayene olun