Rukisira Arkadaşlar ben 4 haftalık hamileyim ve pazartesi günü kırmızı akıntım oldu, normaldir dedim bugünde oldu ve adet ağrıları gibi ağrı çekiyorum sizce normal mi ?
Gizmolata Rukisira olduğunda hemen hastaneye gitmeniz gerekiyor, serum takıyorlar iğne vuruyorlar ve fitil veriyorlar önlemini alıyorlar, bence hemen gidin bir doktor görüşü alın.
Hasret_ Rukisira yerleşme kanaması olabilir, üstüne görme olabilir , düşük tehlikesi olabılır 4 haftalıksa doktora gıtmedınız ozaman keseyı gördünüzmü
Busratopuz Bence bir doktora gidip göster düsük tehliken varsa bile ona göre cocuk tutunması için ilac veriyorlar.
piremsesce Rukisira bence hemen acile gitmelisin, düşük tehlikesi ise eğer ona göre müdahale yapılır.
Gizmolata Rukisira normalde olabilir tabiki 2 seçenek var, bu kanama ya da leke ya yerleşme kanaması ya da Allah korusun düşük belirtisi. Normal demek için önce bi sebebinin bilinmesi gerekiyor.
iremgun Rukisira kötü olun diye demedim. Benim de oldu hemen acile çağırdı doktorum ve iğne yapmıştı. O yüzden hani önlem olsun diye dedim size de. Yanlış anlamayın.
BhrDnmz Rukisira benim doktorum kirmizi ve kahveleke kacinci haftada ne zaman olsa soyle demisti benimde ilk haftamda olmustu. Fitil verdiler igme verdiler bebek tutunsun diye en onemlisi ama asla ayaga kalkma is yapma makine vs tutma yuksek bitere uzanma ben tam 4 ay yattim ki hala makina vs tutmam cok dikkat et hep uzan
Ozge2805 Rukisira hiç bir kanama normal kabul edilmez canım düşük tehdidi olarak kabul ediliyor lütfen ama lütfen doktoruna git muayene olmadan hiç bişey anlaşılmaz
Rukisira Ozge2805 gittim canım şuan düşük die bişey yok ama bebeği ultrasonda göremedi dediki normaldir daha çok küçük
Zulal2309 Rukisira her saatin her zaman önemi vardır bence hemen gitmelisin sonra pişman olmaktansa git
Akrepbebek Rukisira benim doktor adet kanamasina donusmedigi surece normal kabul ediliyor dedi canim benimde oyleydi ama yiine de gorun iconin rahat etmesi ocin . Ayaklarini uzat sirt ustu uzan ayaklarin altina yastik koy kanaman kesilsin ben oyle yapmistim faydasini grmustum
Rukisira Akrepbebek canım benim kanama denilmez lekelenme gibi benimki geçti bile ama bilmiyorum içimde kaldı o yüzden ama çok teşekkür ederim
nurell Rukisira hemen bı acile gidip kontrolünü yaptır yerleşme ağrısı ve kanamasında olabilir ama emin ol ve bekleme