svksym geçmiş olsun. Hamur işi de etkiler tabiki. 100 üzeri şeker hastalığı dışında görülmez canım. Bana kalırsa doktorunla biran önce görüş. Diyet e yönlendirecektir eminim. Bi arkadaşımda 2 gebeliğinde de yüksek şekeri vardı. Gebelik boyunca diyet yaptı. Sonrası normale dönüyor merak etme. Az kalmış zaten biraz diyetle geçecek bundan sonrası. Diyette hamur işi ve şekerli gıdalardan uzak durman o kadar bunu normalde hepimizin yapması lazım aslında. Bu artı birşey fazla kilo almayacaksın öyle düşün derim.