svksym canım ben de 62 kiloyla hamile kaldım, boyum 1.74. Boyuma göre kilom iyiydi yani ama şeker değerim sınırda çıktı. Kilo yaş genetik bakmıyor , olabiliyormuş böyle. Ben diyetisyen listesi ile devam ediyorum. Ben de aşırı acıkıyordum ve doymuyordum ama diyetisyene gitmeni tavsiye ederim. Şimdi açlık tokluk şekerim dengelendi.