E-G-C hem de hiiiç geçmiyor, bana da 8 ay hızlı geçti şu son ay hiç geçmiyor. Geçen Cumartesi kontrolümüz vardı her şey yolunda çok şükür, kasılmalarımız yalancı sancılarımız arttı doğum pozisyonununda 16. Haftadan beri ama bakteriden kaynaklı sezaryen olacak 39. Haftada alırız dedi bana da 😍