Minik34melek bende bu durumdan çok korkuyordum ama Allaha şükür Boluda böyle bir durum yok çok güzel ilgileniyor doktorum. Sakaryalıyım ordada kadın doğum anlattığınız gibi bu yüzden özele gitmek istiyordum ama doktorum ben sormadan herşeyi söylüyor monitörü çevirip her yerini gösteriyor bi sıkıntın varmı kanaman falan diye soruyor her şeferinde çok şanslıyım doktordan yana 😊 ama bir doktorunu değiştir bence ondan sonra özel düşün bence 😊😊