ugün devlet hastanesine gittim doktor bakmadi asistan baktı sanirım ultrasyondan bakarken ne bebegin durumdan bahsetti Nede kalp atişi dinledim nede ultrasyon resmi verdi O kadar heycanla gitmiştim ki Karnım cok agriyor dedim cevap bile vermedi kendim sordum bebegin durumu nasıl iyi kalp atişlari var ama makinada dinlenmiyordu dedi İlk defa devlete gittim sizde bu sorunları yaşadınızmı benim gibi