Junniorkoc Selam Hanımlaaar, biz bugün 36 haftalık olduk. Doktor kontrolümüz vardı bugün her şey yolunda çok şükür 🙏🏻 Kızım 2800 gram olmuş 🧚🏼♀️ Doktorumuz 40 haftayı görürsün suyun, plasentan normal dedi. Siz de durumlar nedir? Böyle söylenip daha erken doğum yapan var mıdır acaba? 🤩 Ben kızlar erken gelir 38. Haftada doğum olur diye düşünüyordum. Tabiki önemli olan sağlıkla gelmeleri 🥰 ama insan heyecanlanıyor bir an önce gelsin istiyor zaman geçmeyecek gibi geliyor ama bir bakmışız almışız evlatlarımızı kucağımıza 🥰
OzgeSahin2 Junniorkoc 36+3 üz haftaya doktor kontrolumuz çati muayenemi olmadim daha☺ Artik bizimki ne zaman olur bilemiyoruum😊Ama cok ozluyorum aşırı sabirsizlaniyorum o kadar zaman gecmiste son haftalar gecmiyor sanki🥰
Sedaerhan Junniorkoc benim de öyleydi kuzum bugun son nst kontrolün de sancı cıktı herşey yolundayken kısmet bakalım ne zaman doğar
Junniorkoc OzgeSahin2 evet insan her hafta gidip görmek istiyor 🥰 Çatı muayenesi olmadım. Bir daha 38. Hafta gideceğim belki o zaman yapar ☺️
ayshoo merhaba canımm oyy maşallaha fıstıgaa bende çok merak ediyorum bugün 36. haftamıza girdik en son kanala yerleşmiştik kızlar erken gelir mantığı benide korkutuyor tabii sağlıkla gelsin kuzucuklarımızda biraz daha beklesinler😍😍
Junniorkoc ayshoo Aa aynıyız ☺️ Bizimki döndü ama kanala falan girmemiş. Hiç korkma gönlünü ferah tut. 36 dan sonra doğumlar artık normal sayılıyormuş. Sağlıkla gelsinler hayırlı zamanda gelsinler inşallah 🥰❤️
Junniorkoc Bdp sen bizden biraz daha erken kavuşacaksın yavruna ☘️ Bir sorun yok değil mi? Nasıl heyecanlısındır şimdi sağlıkla gelsin bebiş 💜☺️
Bdp Junniorkoc cok sukur saglikli gebelik sekeri ve tansiyonu var Bende o yuzden riske atmak istemedi doktorum heyecan korku mutluluk hepso karistı 😂 hepimizin bebişi sağlıkla gelsin inşAllah 💙
Ftmm Junniorkoc ben de 36+4 oldum canım hersey normal sanki benim de 38 de gelecek gıbı hissediyorum kasıklarım cok agrıyor
Junniorkoc Ftmm yaa benimde öyleydi 3 gündür adet ağrısı gibi ağrı sonra bir şey çıkacakmış gibi oluyordu. Bugün doktor 40 haftayı görürsün dediğinde şaşırdım hatta ☺️ Bu ağrılara sebep su kaybı, isal vs de olabiliyormuş sorduğumda öyle dedi ☺️
LeylaKrlll Bizim de bugün 36+6 yarın 37. Haftaya giriyoruz inşallah en son bir hafta önce gittiğim de 2.800 dü boyu da 49 cm civarıydı ☺️
Junniorkoc Sulenayir hiç canınızı sıkmayın. Ispanak, yumurta, ceviz, yoğurt, muz, et, balık tüketin sık sık, ben her sabah yumurta yemeğe ve gün içerisinde en az 1 tane muz tüketmeye özen gösteriyorum ☺️ Son bir ayımız nasipse toparlanır hiç merak etmeyin ♥️