catlover1 Ceren11 8+4 ile aranızdayım benim şimdilik bir sıkıntım yok çok şükür maşallah diyeyim :) bir sonraki renadevum taa 12. Haftada nasıl bekleyeceğim diye düşünüp duruyorum
Rosegarden Ben de 7+4 oldum.Buzdolabının kapağını açınca nefesimi tutuyorum o derece midem bulanıyor.Çekirdek asla yiyemiyorum yanımda yediklerinde de midem aşırı bulanıyor.Bugün nohutta da aynı kokuyu ve tadı aldım yiyemedim.
Hafizerabia43 Ceren11 benim asiri bulanti kusma hicbirswkilde mutfaga adim atamiyom.yemek yapamiyorum 😒
ezos Ceren11 7+4 çok fenayım hep hasta gibiyim hicbisey yiyemiyorum yediğim de gidiyor her şey kokuyor oğlumda böyle olmamıştım bu sefer baya üzüyor minnoş 😪 Allah’ım geçsin artık oğlum da 2 yaşında bı taraftan onun sendromu bı taraftan benim ev tımarhane gibi oldu🤣
Fatos_teke46 Bn 10+1 mide bulantım bu kaç gündür yok şuan iyiyim bugün hatta hap almadm ona rağmen maşallah turp gibiyim 🥰 kokuya bile nedense hassasiyetim gitti
Zyneepemree Ceren11 bende tam 8 haftalığım . Sabah mide bulantılarım haricinde başka bir şeyim yok Allah’a şükür öyle koku hassasiyeti de yok şanslı olduğumu düşünüyorum ☺️
mucizem09_ Ceren11 11+5 ben 5 ci haftamda basladi tiksjnme mide bulantisi salca tavuk et yemek herseyden tiksinfim yedigim sey meyveydi suam eskisine nazaran cok iyiyim var ama fazla yok ama cok zor bi surec 8 kilo verdim ben tam
Ceren11 mucizem09_ ah bebeğin nasıl onun gelişimi falan genelde kilo verdiğimizde onunda gelişimi zor oluyor 🙁
mucizem09_ Ceren11 yok gayet iyi zaten doktor kanindan besleniyor diyo ama artik doktor miden bulansada kussanda ye deei beslenmeye basliyormus 12 haftada artik benum bunyem dusuyor artik
Esrujj Ceren11 7+6 bulantım yok denecek kadar az oluyor ara ara 😊buzdolabı kokusu, sigara kokusu(hamile kalmadan önce içiyordum), tost kokusu beni aşırı rahatsız ediyor aslında bütün kokular ama en çok bunlar😊😊
Esrujj Esrujj bir hafta falan yemek yiyemedim ama hep açtım hala açım 3 haftada 1 kilo almışım bile doymuyorum garip bir şekilde nasıl bitecek 9 ay bilmiyorum yuvarlanarak gidicem heralde her yere😑😑
Ceren11 Esrujj sigarayı bırakman ne güzel olmuş bende yanımda biri içince tiksiniyorum ama kendim bırakamadım🙁
Esrujj Ceren11 hala canım çekiyor aslında ama çok rahatsız ediyor beni dayanamayıp bi çekiyorum sanki ağzımda küllük var gibi ondan içmiyorum umarım sende tiksinirsin çünkü başka türlü gerçekten zor yani biliyo3um 😊