34_21_23 minisinannesiiii benimde açlık 74 tokluk 102 çıktı çok şükür normal çıktı şeker yüklemeye gerek kalmadı 😊
34_21_23 minisinannesiiii aynen ablam ebe oda yüklemeye karşı yaptırma sadece açlık tokluk bak zaten onda belli olur dedi.