hellobaby0 Zeynep_18 evet ilk olduğu için mi ? İç karnım dar olduğu için mi ? Gaz olduğu için mi ? Bir türlü çözemedim 🤷🏻♀️😅 Allah sonumu hayr etsin diyip duruyorum 🙏🥰
ikiponcik_annesi Zeynep_18 [url=https://hizliresim.com/Y9qTED][img]https://i.hizliresim.com/Y9qTED.jpg[/img][/url]
ikiponcik_annesi ikiponcik_annesi 26. Haftadan selamlar gerçi çok inandırıcı gibi değil çünkü kocaaammaaaan bi göbeğim var uzaydan bile görünüyo olabilir 😂😂
Hamileadayibiranne eylemkaya07 evet biraz erken öğrendim aslında ama bı anda diyiverdi 🤣inşallah değişmezse tabi 🙈 en başından beri kız hissediyorum 3 hafta sonra tekrar bakarım dedi inşallah kızdır 🙏
eylemkaya07 EmineYavuzhan1 ah keşke bende öğrensem kesin olmadan söylemiyor doktor. Bakalım 2 haafta sonra için randevu aldım inşallah söyler ya sinir oluyorum söylemiyorlar ya 🤦
mucizemsin-21 Zeynep_18 https://imgyukle.com/i/LtpbPI daha henüz 14+4 üz ama 7 aylık kadar göbişimm😳😂
ynrbrk mucizemsin-21 ben de böyleyim hatta belki daha fazla 15+1 . Gaz falan olmadığına da Eminim durduramıyorum diyet de yapmayın diyorlar ne olacak bilmiyorum🤷🏼♀️