Deniz95 Arifcaninannesi bende kasıkta hissediyorum ama benim tahminime göre sadece bacakları aşağıda bence 😀
Arifcaninannesi Deniz95 bende öyle düşünüyorum cnm bide bizim burda diyorlar acaba iri veya uzun boylu ondanmi yoksa oğlum midemden inmiyordu takı doğum yapacağım güne kadar
Deniz95 Arifcaninannesi normalde nerde durması gerekiyor ki ben hep göbek altında hissettim. Hatta ilk hareketleri göbek deliği çevresinde 19 haftadan sonra da hep kasık ve kasık hizasında hissettim. Sağ sol değişiyor yönü bazen sağda bazen solda 😂
Sevi36610 21+4 benimde.geçen hafta yaptırdım detaylıyı herşey yolunda dedi.benimde akıntım var ve inanılmaz mide yanmam var 😭He bide 10cm miyomum var😂