Sibelselim nesrinss Normal ve sezeryan 2500tl Epidural icin arti 200 tl. Ek gece kalmak icin 400 tl. Bebek dogum sonrasi bakimi ucretsiz.
SyhnHtp Sibelselim Heather bende oraya gidiyorum 34 e girdik ama fiyat konuşmaya vakit bulamadım bile henüz:) peki siz biliyor musunuz doğumda sendika indirimi geçerli mi? Muayene ücretlerinde ve testlerde ekstra indirim sağlıyor doğumda da olur diye düşünüyorum ama 🤷♀️
Heather nesrinss evet konuştum ben 2500 lira normal sezaryen farketmiyor. Bunun içinde refakatçinin ve bizim bir gecelik yatışımız ve bebekle annenin ilk muayeneleri var. Eğer epidural normal istersek 200 lira ilave ücreti var. Gece gündüz hangi saatte olursa oldun kendi doktorumuz geliyor doğuma ayrıca:)
Sibelselim SyhnHtp Esasinda ben sadece dogum fiyatlari ile ilgili konustum. Sendika ve tahlillerle ilgili birsey sormak aklima gelmedi. Bana sadece bebek dogduktan sonra ki bakim ve testleri ucretsiz denildi.
SyhnHtp Sibelselim haftaya gideceğim vakit bulursamkojuşayım artıkdiyorum yoksadoğuma gidince öğrencez 🙈 teşekkür ederim bilgi için :)
UurSevdaYlmaz Sevdanur_onur ceylan hastanesi nerde tam olarak bende duydum orayi dogum fiyatlari nasil acaba
Miri Kızlar hepinize merhaba öncelikle hepimizi allah kurtarsın sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşaallah 🙏🏻 Ben esentepe hastanesinde çalışıyordum önceden bu yüzden hastaneyi ve kadroyu tanıdığım içinde yine orayı tercih ettim muaynelerim için benmde doktorum Neşe hanım çok iyi bir doktor ve randevuları nerdeyse 3 haftalık dolu oluyor hep önceden almak gerekiyor ben gayet memnunum tabi bu kişiden kişiye değişebilir o anki doktor piskolojisi yada sizin duygu durumunuzda bunu etkiliyor olabilir açıköası hastanenin en yoğun doktorlarından birtanesi diğeride Emre bey bilginiz olsun bizde 28+1 olduk bakamım haftaya muaynemiz var oğluşumuzu özledik biran önce görelim diye gün sayıyoruz hepinize hayrlı akşamlar diliyorum sevgiyle kalın 🤗❤️
UurSevdaYlmaz Sevdanur_onur teşekkürler canm buda cok alıyormuş ya daha düşük diye duydum ben fiyatlarini ama zam mi geldi acaba
Yaseminentrk Burcuultn Evet canım çok memnunum.. Çok iyi ve ilgili bir doktor. Enerjisi bile yetiyor. Ayrıca gerçekten ilgileniyor, önemsiyor, muayeneleri çok keyifli geçiyor. Ben 16haftalıkken başladım, 29.haftaya giricem ondayım hala..