Nihanozturk Sevdanur_onur ben salı günü sordum canım normal ve sezeryan 2500 sigortalılara olan tek gece fiyatı bebegin bakımı yapılanlar flnda icindeymis.Sigortasız olursan 3000. 1 gece daha kalırsan ekstra 400tl ödüyomussun epidural anestezi 200tl
YavuzunSelini Sevdanur_onur Bende Nese hanmda dogumumu yaptirdim hastanedende doktorumdanda cok memnun kaldık tavsiye ederim 🙂
Nihanozturk Sevdanur_onur nesrinss Hastanenin tam donanımlı oldgunu biliyorum canım 39.haftadayım ilgi flnda güzeldi bugüne kadar.Doktorum neşe hanım baslarda soguk gibi gelebilir fakat bana cok iyi davranıyo hatta gecen eşimle konustuk bizi cok seviyo sanki fln dedik gayet güleryüzlü her sordugunuza cevap veren bi insan ben cok memnunum cok ilgili biri instagramdan mesaj atmıstım hamileligimin basında numarası yoktu grip olmustum hemen geri dönmüstü
nesrinss Merhaba kızlar🙋🏼♀️ Ben doruktan esentepe hastanesine geçtim, ama henüz yeni olduğu için fiyat falan konuşmadık.Doktorum neşe hanım tanıyomısunuz bilgiisi olan veya o doktora giden varmı😐
MeralimekEkinci nesrinss hastanenin en yoğun doktoru ben ocak ayında başlamıştım ama devamı gelmedi kürtaj oldum ben pek beğenmemiştim soğuk bir kadın çok ağzımdan cimbizla laf alıyorsun şimdi yine hamileyim medicabile başladım
Heather nesrinss ben neşe hanıma gidiyorum. Çok sakin bilgili bir doktor. Tüm sorularınıza cevap bulabiliyorsunuz, hiç yormuyor insanı. Hatta sormadan bilgilendiriyor. Ben memnunum başından beri neşe hanımlayız. Kapısının önü hep doludur bu arada:) 35 olmak üzereyiz bir kez bile ters bir davranışını ya da yanlış yönlendirmesini görmedim.
Sibelselim nesrinss Bende esentepe hastanesine gidiyorum ama emel altundag a gidiyorum. Bence iyi doktor ben sevdim. Nese hanimi sevmediyseniz emel hanimda iyi . Tavsiye ederim.
nesrinss MeralimekEkinci Ben onu tavsiye üzerine seçtim henüz yeni olduğu için bikaç tane arkadaşım çok memnun kalmış, ama sen böyle değince biraz düşünüyorum açıkcası🤔
MeralimekEkinci nesrinss yani evet bende tavsiye üzerine gittim ama ben kalmadım memnun sen kalırsın belki soğul bir kadın insanın doktoru rahatlatıcı olmalı motive etmeli ama bu kadında öyle birşey yok çok soğuk asık suratlı git istersen bir dene belki kalırsın memnun
SyhnHtp nesrinss esentepe de emre uysalı da tavsiye ederim. Çok pozitif nir doktor açıklayan anlatan ilgili biri.
Yaseminentrk SyhnHtp canım sen kaç haftalıksın? Sende Emre beye gidiyorsun.. merak ediyorum da acaba renkli olarak bakıyoruz zaten bebeğe ama renkli çıktı veriyor mu? Ben 24 haftalığım. Sadece bir kere gösterdi yüzünü ondada telefonla çektik yine çok net değildi.
Nihanozturk Sevdanur_onur ceylan icin ben pek iyi seyler duymadım birinin bebegi doğumda sıkıntı yasamıs ve dörtcelige yönlendirmisler tam teşekküllü degil diyolar ama bilmiyorum canım 🤷🏻♀️Ben esentepede yapıcam evimede yakın
UurSevdaYlmaz Sevdanur_onur ceylan hastanesi nerde tam olarak bende duydum orayi dogum fiyatlari nasil acaba
SyhnHtp Yaseminentrk benimde bir kere gösterdi oyüzden bi kere verebildi renkli görüntüyü. Her gittiğimizde renkli ye bakıyorda gösteren olursa :) 29+5 teyim ben. 4 haftada bir gidiyorum ama 32 den sonra 2 haftaya dönücez artık.
Burcuultn Yaseminentrk canım emre beye gidiyomuşsun nasıl memnunmusun nben zamandır gidiyosun emre beye?
ozgeilhan Ben de geçen hafta esentepeye başladım Emre uysala. 32. Haftamdı. Şimdi 33üm haftaya tekrar gidicez. İlk izlenim olarak begendim ama hastane odalarını görmek istedim tüm odalar doluydu acaba tüm odalar doluyken doğumum denk gelse nolcak. Bakalım önümüzdeki hafta gittiğimde odaları da görücem inş ve dolu oda varsa napıcaz diye de bi sorucam. Doğuma 2500₺ dediler ama sigortalılar için diye bi açıklama yapmamışlardı bana. Benim sigortam Yok mesela yukarıdaki arkadaş yazmış sigortasız 3000₺ diye. Onu da iyi öğrenmek lazım işte 🙄 sezeryan olursa Doğuma eşi almıyorlarmış normal Doğuma bebek çıkışına yakın alıyorlarmış babayı içeri. Başka da bi bilgim YOk şimdilik. daha detaylı başka bilgisi olan varsa yazsın valla atladığımız bişey olmasın 😇
Yaseminentrk Burcuultn Evet canım çok memnunum.. Çok iyi ve ilgili bir doktor. Enerjisi bile yetiyor. Ayrıca gerçekten ilgileniyor, önemsiyor, muayeneleri çok keyifli geçiyor. Ben 16haftalıkken başladım, 29.haftaya giricem ondayım hala..
nesrinss Heather Sibelselim Kızlar bişey sormak istiyorum Doğum için ücret konusunda bi fiyat aldınız mı benim henüz ücretleri falan konuşmadım ??
Sibelselim nesrinss Normal ve sezeryan 2500tl Epidural icin arti 200 tl. Ek gece kalmak icin 400 tl. Bebek dogum sonrasi bakimi ucretsiz.
Heather nesrinss evet konuştum ben 2500 lira normal sezaryen farketmiyor. Bunun içinde refakatçinin ve bizim bir gecelik yatışımız ve bebekle annenin ilk muayeneleri var. Eğer epidural normal istersek 200 lira ilave ücreti var. Gece gündüz hangi saatte olursa oldun kendi doktorumuz geliyor doğuma ayrıca:)