Eylul2107 el ayak göz şişmesine doktor normal dedi bana bende idrarımda köpüklenmede vardı tahlil yapıldı protein kaçagı çıkdı yogun bi şekilde hemen sezaryene aldılar gebelik zehırlenmesiymiş eger gıtmeseydım belki hayatta degıldım beliki cıddı bı rahatsızlık çıkcakdı