Cemrenin_annesi80 38+1deyim ellerim ve ayaklarımda aşırı şişme var bide üstüne gözlerim şişdi bugünde bi sorun olurmu acaba kızlar ya perşembe kontrolüm var doktora dicem bunu sizlerde oldumu doktora danışan varmı şişme konusunu
Demiralpmoms Cemrenin_annesi80 el ayak şişmesi belki normaldir ama gözünüz şiştiyse bi doktorunuzu bilgilendirin isterseniz. Bide tansiyon takibi yapın. Geçmiş olsun
Mehtpsahn_53300 Cemrenin_annesi80 o şişkinlik bendede war ellerim ayaklarım bnde bugün 38 oldm artk ellerimden destek alıp kalkıom ellerimi ble kullanamıyorum özllkle geceleri nasl sızlıyorlar ayaklarm şiş ayakkabı olmuyor normal yani ödem oluşuyor
Sisa77 Cemrenin_annesi80 canim gecmis olsun oncelikle ben ilk hamileligimde ayni senin gibi olmustum benim daha erken baslamisti ödemim şisligim tansiyonunu kontrol et ve tuzlu yiyosan eger oda cok sislik yapar tuzu kes ve bol su tuket insallah gecicek en kisa zamanda simdiden hayirli dogumlar diliyorum❤️Ama gozunu doktora danis mutlaka belki ihmal etme🌸Suan bende ikinci bebegime gebeyim 20 haftalik bende simdiden basliyo o odemler sislikler😊
Cemrenin_annesi80 Mehtpsahn_53300 aynen benımde ayakkabılar olmuo gözlerdede şişlik olunca böyle dayak yemiş gibi şişmiş bı sorunmu var dıye düşündüm
Mehtpsahn_53300 Cemrenin_annesi80 gözleri bilmiyorum neden olur sadce el ayak şişmeleri normal ödemden dolayı tuz yemeyi kesiceksin ayaklarını günde 15 dk hawaya dikeceksin ellerini kalp sewiyesinden yukarı tutcaksn fln bol bol su tüketeceksin
Cemrenin_annesi80 Sisa77 teşekkür ederim canım su aşırı içiorum o konuda sıkıntı yok tuz konusundada normal yapıorum aslında bazen tuzsuz oldugu bile oluor ilk gebeliginde oldugunda dogum yapıncamı geçmişdi şişme
Yesimmmmi Cemrenin_annesi80 ah seni en iyi ben anlarım bendede elimde ayaklarımda şiş ödem oluşmaya başladı gördükçe moralim alt üst oluyor 😞
Cemrenin_annesi80 Yesimmmmi bende ya incecik pamaklarım vardı iyice tipim bozuldu dogumdan sonra eski halıme dönerim umarım
Neslihan1903 Cemrenin_annesi80 bir doktorunuza danışın gözünüz neden şilti acaba el ayak normalde birde tuzu sıfırlayın hiç kullanmayın
Neslihan1903 Cemrenin_annesi80 ama sağlığınız içim doktorda bunu söyleyecek büyük ihtimal biz tansiyonla uğraşanlar ne yapsın 3 aydır tuz yok diyet
Gizem957 Neslihan1903 bende de tansiyon var ama doktorum sıfır tuz diye bisey yok tansiyon hastalarına bile sıfır tuz önermiyoruz dedi
BaharCos Cemrenin_annesi80 İdrarinizda köpüklenme oluyor mu? Bir de tansiyonunuzu ölçme şansınız varsa ölçtürün. Yukselmisse sıkıntı vardır. Gebelik zehirlenmesi yaşıyor olabilirsiniz. Aman bebeğe de size de zararı olabilir. Çok gecikmeden hasteneye gidin. Gerekirse acile.
Cemrenin_annesi80 BaharCos evet oluyor ya korkutma beni Allah korusun 2 gün önce 13 çıkmışdı tansiyonum
Cemrenin_annesi80 BaharCos canım sana çok teşekkür ederim senın sayende hayatım kurtuldu sen deyınce ertesı gün doktora gıttım ve gebelik zehırlenmesı olmuş o gün sezaryenle aldılar bebegi 1 buçuk gün yogun bakımda kaldım ama çok şükür şuan da iyiym tekrar teşekkür ederim Allah razı olsun
BaharCos Cemrenin_annesi80 İnanin çok sevindim. Ablam kolestazdan( kasıntı şeklinde belirti gösteren enzim rahatsızlığı) bebeğini kaybetti 37+2′de. Ben o yüzden çok hassasım en ufak bir şüphede hastaneye gidiyorum ve öneriyorum. Allah bağışlasın uzun ömürler versin bebisinize. Darısı kucağına almak icin gün sayan annelerin basına.
Eylul2107 Cemrenin_annesi80 bende 38+1 gunlugum ayaklarm somun gbi sismis ellerm yüzüm gözüm bide bazen sistigini hissediyorum