Missavokado ben gökalp beye hamile kalmayı düşünüyorum diye gittim mart ayında folikasit başladım ve 2nisanda hamile kalmışım sonra randevusuz gittim gökalp beye sağolsun hemen kağıt verip sıra aldım çok yoğun ama doktora başlayınca zaten odadan çıkarken ne zaman arayıp randevu almam gerektiğimi söylüyor ama hala arayıştayım ilgisini ben beğendim herşeyi takır takır söylüyo fakat hamileyken 1kere gittim oyuzden çokta iyi falan diyemem