Mutlulugum19 gökalp bey çok iyi diye duymuştum neden numarasını vermiyor şaşırdım ama büyük sıkıntı olur ilerde doktorunuza ulaşamamak. Ben medicalpark karşıyaka vedat uluğ’a gidiyorum çok memnunum. 125 tl muayene ücreti. Hem otel konseptli bir hastane yani içeride gerilmiyorumm, hem de doktorum bile kendisi sonuçlar için arıyor beni nasılsınız iyimisiniz diyor çok ilgili. İstediğim zaman ben de ulaşabiliyorum. Bu çok önemli