Royem49 ben kürtaj sonrası hormonlarım düzelsin rahmim toparlansın diye içmiştim 15 gün boyunca. Ve çok faydalı oldu hemen adetim oldu düzene girdi. O bitince hayıt tohumu çayı ve bal tarçın yapıp yedim. 2 ay sonra hamile kaldım. Normalde polikistik overliyim ilk gebeliğim 8 ay kadar deneme sonrası klomen hapı kullanarak olmuştu. Bu sefer bu kadar hızlı olmasında bunların etkisi olduğunu düşünüyorum. Çok araştırmıştım o zamanlar çok faydasını gören kişi okudum. Mutlaka dene bence