Royem49 ben denedim o ay da hamile kaldım ama sadece adetken içmek gerekiyor.bebek varsa düşüğe sebep olabiliyor. Turuncu soğanı kabuğunu soymadan güzelce yıkayın 4e bölün ama koparmadan. Bir cezveye içeceğiniz su ve bu soğanı koyun kısık ateşte iyice kaynasın. Ilık içmeniz gerekiyor. Adetinizin 1. Gününden bitiş gününe kadar için giden kan ile vücuttan tüm enfeksiyonun falan temizlenmesini sağlıyor. 5 gün yatmadan önce denedim. Bende enfeksiyon vardı sanırım oyuzden olmuyordu. Ayaklarınızı da sıcak tutun üşütmeyin. Tahmin edersinizki tadı kötü ılık birsekilde bir dikişte için nefes almadan. Bazı sitelerde sabah aç karnına için yazıyor ama bence onun bir önemi yok rahmi falan komple temizlediği için sadece adetli iken içmenizi tavsiye ederim. Sonrasında günlerinizi takip ettiğinizdr olacaktır Allah gönlünüze göre versin