Kizlar selam size 2 tane sorum olacak aklıma geldikçe sizden fikir alıyorum.
1-emzirme atleti mi aldiniz emzirme sutyeni mi hangisi daha kullanışlı oluyor? Birde kapli mi aldiniz kapsiz mi dışarıda kapsiz kullanan var mı memnun musunuz ?
2 - Birde e bebekten aldığimız ürünlerde degisim ve iade oluyor mu ? Bilen yardımcı olursa cok sevinirim..