lutfiyearalik 6 aralıkta muayene oldum , 2 cm kalmış dedi doktor , normalde 5 cm olması gerekiyormuş aradaki mesafe bzizimki yarısını inmiş bile, yatarken dahi belime yastık koyup yatıyorum aşağı baskı yapmasın diye, uzun süre oturmam dahi yasak, ben elimden geleni yapıyorum artık işimiz Allah’a kaldı o nezaman nasip ettiyse ozaman gelecek Minnoşumuz, bakalım doktor 7/24 telefon bekliyor zaten hazırız şuan herşeye, tutabildiğim kadar tutmaya çalışıyorum içerde, biraz daha kilo alsaydı iyiydi küveze girmesini istemiyorum 😢