Benim de 22. Haftada koyuldu teşhis. Progestan, proluton, magnezyum herşeyi kullanıyorum şu anda. Doktorum hedefimiz 34 dedi, ben evde ufak tefek işler yapıyorum ama dışarı çıkmıyorum maalesef 😔En son gittiğimde 25 mm di. Şükür 28+5 olduk. Her gün korkuyla yaşamak, bebeğime bişey oldu mu diye düşünmek insanı çok yıpratıyor ama geçecek inşallah bu günler... İnşallah heğipimiz sağ Salim miadında bebeklerimizi kucağımıza alırız 🙏🏻