Busra3509 Esrasrgzl canım ben hamilelik basından beri carpıntı yasıyorum gece gunduz gecmedi. 6 ay oldum bir türlü bitmedi nabzım 140. 150 hep
Miniginannesiiiii Esrasrgzl al benden de o kadar 17 haftalık oldum 2 haftadır kalbimin çarpıntısından uyuyamıyorum o kadar rahatsız ediyor 🤷🏻♀️
Esrasrgzl Miniginannesiiiii bende cok rahatsiz oluyorum uykudan uyandiriyo hatta doktoruna sordunmu canim ne dedi
Melikeelanur Esrasrgzl sağol canım bak şimdi yemek yedim yerken bile nefesim daralıyor çarpıntım başladı hemen kötü oluyorum ya büyük ihtimalle EKG falan çeker oraya gidince de normal cikar
Zehra-Arda Melikeelanur evet görünün mutlaka dua edelim geçsin inşallah benim kardiyoloji psikolojimi hep bozdu görünmek iyi tabi de bazı doktorlar cidden acımasız