Kizlar nolur yardımcı olun kalbim çok hızlı atiyor nabiz 116 çıkıyo bunun nedeni nedir hamile kalmadan önce panik atagim vardi bu çarpıntı yüzünden acile çok gitmisimdir ekg cok cekildim ama nabiz yuksekliginden başka bi sorun cikmiyodu cok şükür simdi gebeligimin 4. Ayindayim ve carpintim basladi sizdede oluyomuydu😣