elif0690 Gulbicil Ben de aynı dertten muzdaribim..27+3 haftalığız..Akşam olunca belimin ağrısından duramıyorum..Sanırım büyüdükçe artacak bu ağrı..Bi çözüm bulamadım ben henüz..