Gulbicil tatlım çok normal bence bende öyleydim gece belimi koymıyordum bebişin erkek olcak sanırım erkek bebek bele kız bebek kasıga vururmuş doktorum öyle söylemişti oğkumuzu bekliyoruz çok şükür sık sık duş al eşin belini oğsun bana çok iyi geliyprdu