Rukiyoloji özel hastanede doktorum 37 de yaptı.. Ve nornal yapmama hiç bir engel olmadığını söyledi.. Bence doktorla alakalı.. Önemli olan çatı muayenesinden çok bebeğin haftasıyla uyumu.. Gebelik şekerim var heran sezeryana dönebilir.. Ama şu an normal gidiyor herşey