Nlgn16 genelde 1 kere yapılıyor. Ama tavsiyem erken yaptırmayın, özellikle de doğumu özel hastane de yapacaksanız. Çünkü 38. Haftada gittim, normal doğuma elverişli olmadığımı sezaryen olmamın gerektiğini söyledi. 1 hafta daha bekledim bugün tekrar oldum. Doğum yaklaştıkça açıldığını göreceksiniz, bugün olduğumda normal doğuma uygun olduğumu ve hiç bir problem olmadığını söylediler. 38-39 dan önce yaptırmayın bence..