Bsraao amin inşallah canım. Rabbim tez zamanda sana da nasip eder inşallah. Bana sebepsiz kısırlık teşhisi konmuştu. Ne eşimde ne de bende hiçbir sorun yoktu. Doktorlar tam tersi ikinizin de değerleri normale göre çok çok iyi diyordu ama 2 buçuk sene olmadı. Aşılama yaptırdım 2 kere tutmadı. Rabbime şükürler olsun tüp bebekte kavuştum yavruma. Pıhtılaşma doktorlar için basit görünüyor. Hamile kalmadan önce hemen iğneye başlıyorsun hamilelik boyunca kontrol altında tutuluyor