Kecer uyku tutmamış sizi 🙃 korkmayın benim iki kızım var ilki normal doğum oldu 2.si sezeryan. Felçli gibi demeyelim de 3saat Bi uyuşukluk oluyor işte, . panik atak VS değilseniz kafaya takılacak bişe yok. uyuşmak için anestezi verildikten sonra yavaş yavaş uyuşma ayaktan bacaklara doğru gidiyor. hafif sıcaklık hissediliyor sanki hani karıncalanır gibi Bi his oluyor ya normalde de bacağımızda o tarz. Korkmayın, aklınızda herşeyin kısa süreceğini, dayanılmaz Bi durum olmadığını düşünün olabildiğince rahat davranın. Akışına bırakın yani 😊hayırlı doğumlar