Senemolcay bizde 21+1iz benimde hamd olsun guzel gidiyor gebeligim 2. Bebegim ben 16. Haftada hissetmeye başladım su an ohoo icerde disko var herlde parti veriyor benimki 🤣 haftaya çarşamba yada perşembe nasip olursa kendi doktoruma kontrolüm var ondanda detayliya randevu verjcek insallah gobisim çıktı benimde ben burdayım diyor artk disardan görenler heh simdi hamile oldugun belli olmuş diyor artk oğlumda 6. Ay bitmiş yani 25 den sonra kucuk kucuk çıkmaya başlamıştı karnim bunda daha once belirgin oldu ☺