Merhaba arkadaşlar bugün tam 20 haftalık olduk şükürler olsun ki rahat bir hamilelik geçiriyorum Yürüyüş yapamamak ve yasaklardan dolayı evde hareketsiz kalmak biraz zorluyor ama onun dışında bir sıkıntımız yok 1 haftadır bebeğimin hareketlerini hissediyorum 2 hafta sonra ayrıntılı ultrasona gircez karnım da yavaş yavaş belirgin olmaya başladı😊sizde durumlar nasıl gidiyor