DilekDogan78
Kasımda çıkarırsınız canım dışarı 3 aylık olunca, daha o kadar soğuk olmaz Kasımda. O yüzden alın derim araba. Onların da havaya ihtiyacı var. Benim bebeğim 4 aylık, Ekimde doğdu. 3 aylık olduğundan beri havalar bu haftaki gibi 14-15 dereceye çıkınca hemen çıkarıyorum hava almaya, arabasına koyup şöyle 10-15 dk mesafeye yürüyüp geliyoruz, temiz hava çok iyi geliyor bize de ona da 👍🏻 Bir de biz arabayı daha 2 aylık hamileyken almıştık 😂 tabi 7-8 aylık olduğum zaman arabanın fiyatı aldığımız fiyattan 400₺ kadar artmıştı, fiyat yükselmeden alalım ne de olsa bir gün ille alıcaz demiştik. Pusetini çok kullandık ama oğlum bir tek onun içinde uyurdu kurtarıcımız oldu resmen, hala da çok sever içinde oturmayı 😃😃