Evet pandemi var ama bebeğinde dışarda temiz havaya ihtiyacı var kışts olsa azıcık günesten faydalanmaya ihtiyacı var.. açıkcssı ben 40 ı cıktıktan sonra hergün gibi çıkartırım diye düşünüyorum.. illa kalabalık yerlere götürmeye gerek yok ara sokaklarsa bile olaa azıcık nefes alsın bebem.. o yüzden aldım ben.. her Zaman eşim yanımda olmayacak alışveris olsun yada bi nedenden dışarı çıkmam gerekebilir hep kucagımda tasıyamam yavruyu.. ben o kanguruları falanda cok saglıklı bulmuyorum açıkcası ondan aldım ben arabayı.. tabi tercih sizin kullanacak sizsiniz