Gizoos Berin evet canım ben gece yatmadan önce 2 tane koyuyorum sabah bir kısmı akıntı olarak çıkıyor 😬
Sita3434 Aselinannesi2 ilginç benim doktorum ağızdan etkisi oldukça az o yüzden fitil olarak alacaksın dedi
Esra-06 Melis1234 Bende aynen doktorum fitilin daha etkili olduğunu söyledi . Normal ağızdan alınınca yan etkisi fazla oluyo çok uyku yapıyo mide bulantısı da tabiki ama herkesin bünyesi farklı
Melis1234 Esra-06 Öyle tabi ben ilk fitil kullandım bana bı etkisi oadi düşük tehlikem vardı kanamam sonra 10 tane iğnesini verdi bebeğim tutundu şükürler olsun ki o yüzden haklısın herkesin bünyesi farklı😊
mavibahar Berin evet. Hapın belli bi kısmı dışarı atılıyor. Tabiri caizse bozuk peynir gibi. Birazda su akıyor. O da normal vücut yeteri kadarının alıp gerisini atıyor 😉 Hatta bazen haptan dolayı kötü değil ama garip bir koku da oluyor.
Gzmglr Berin ağızdan alındığını bilmiyordum. Bana hem iğne hem de kapsül halinde verildi. Hatta şu an hastanedeyim. Tedbir amaçlı yatırdı doktorum.
Melis1234 Gzmglr Çok geçmiş olsun üzülme sakın o verdiği iğne çok etkili sende dikkat et kendine tabi bana göre haptan çok iğne daha iyi geldi inşallah sanada iyi gelir 🤲🤲