Rabiaky _sena_ aynen senin kaçıncı doğumun, normal mi sezeryan mı, benim sezeryan olacağı için son kez gidicem sonra Sibel hanım 2 haftada bir çağırcam dedi
_sena_ Rabiaky benim ilk doğumum olucak normal olabilir dedi ama cati muayenesinden sonra kesinlescek. 36 dan sonra iki hafta da çağırıyor sanırım