Melikehatice @Hulyaaordu# canim peki kalp atisi duydunuz bende gemliktenim 6+5 duyulmadı normalmi alttan bakmak istedi müsadere etmedim
Bmom Silaerincik özlem hanım nasıl ben hayat Hastanesi’ne sırf doktor kötülüğünden bıraktım ben bıraktım özlem hanım geldi hastaneye korkulu rüyam şuanda hayat hastanesi
Bmom Silaerincik oradaki hiç bir doktor beklentimi karşılamadı diyeyim yanlış tanı hatalı söyleme ilk gebeliği olan birine zaten stresli ilk zamanlar geçiştirme vs hoşuma gitmedi değiştirdim iyi ki degistirmisim yolum çok iyi bir doktorla kesişti 🙏🏻 ama özlem hanıma tanıdığım da gidiyor çok memnun oda benim gittiğim zamanlar yoktu kendisi
Bmom Silaerincik ben orda ki 3 tane doktora da gittim isim vermem doğru olmaz, şuan da embiye yilmaza gidiyorum özel muayenehanesine önceden yıldırım doruktaydı
HilalC95 Merhaba Demirtaş Cumhuriyetten selamlar. Bizde 18. Haftamızı bitirmek üzereyiz Oğlumla. Doktorum Rabia Nizam kendi muayenehanesi var çok memnunum doktorumdan daha önce Osmangazi tıpta Güler hanıma gidiyordum.
Twochildandmom Kızlar şehir hastanesinde sezeryan olan var mı? Yakın tarihte yada yakını olan odalar nasıl?
leyla0821 Edaaydin merhaba bende doğumu acıbadem de yapacağım kısmetse ,kaç haftalık hamileyim? ön fiyat bilgisi aldınız mı doğum için?
Rabiaky _sena_ yarın tam 32 hafta oluyor, Sibel hanım iyiki denk gelmiş çok seviyorum çok ilgili güler yüzlü bi Dr 🥰 siz kaç hafta
_sena_ Rabiaky benimde 31 biticek aynıyız hemen hemen 😌 evet çok tatlı ilgili bi doktor bende çok seviyorum sağolsun iyi ki denk geldik
Rabiaky _sena_ aynen senin kaçıncı doğumun, normal mi sezeryan mı, benim sezeryan olacağı için son kez gidicem sonra Sibel hanım 2 haftada bir çağırcam dedi