Ne güzel 🥰 hangi hastane doğum fiyatlarınız nedir acaba birde yaşlar nedir çalışan anne varmı benim gibi 😇 biz acıbademde iltaç akkurta gidiyoruz çok memnunum ben 9-10-11 fiyatlar değişiyor dediler bakalım tam netleşmedik lojistik firmasında çalılıyorum mevcut durumdan dolayı ekim ayından beri uzaktan çalışma olarak evden çalışıyorum raporu ne kadar geç alırsam okadar iyi diye düşünüyorum en çok doğumdan sonra lazım olacak çünkü 🙏🏻