Aslihan26 aynen öyle 😊 en iyi benim iki arkadaşım normal doğum yapcsktı yapamadılar birisi bebeği ıkınıp itemedi biride çok kilolu olduğu için bebek sıkıştı ikisi de acil sezaryen olmuştu eşimin kuzeni de 8 saat falan suni sancı cekti açılması olmadı konuda sezaryen aldılar bizde bu durumları göz önünde bulundurarak hiç riske atmadan direk sezaryen oldum ve catımda müsait ddegildi zaten iyikide böyle olmuş diyorum sezaryen doğumu kötüleyen çok var ama gerçekten söylenilen gibi değil