Aslihan26 ben hiçbir şeyden korkmuyorum çünkü benim düşünmemle ne bir şey olur ne de olmaz. Bir şey eğer olacaksa olur, kafaya takıp hayatı zehir etmeye gerek yok. Ne seseryan ne normal doğum ikisi için de ne bir karar verdim ne bir istekte bulundum ben mesela. Hangisi nasipse olur dedim hala da öyle dişünüyorum. Kendinizi üzmek yerine dünyanın en güzel zamanlarının tadını çıkarabilirsiniz bence 😇😇