Minisinannesiii Ya kızlar bebeğimi çok merak ediyorm Diyarbakırda renkli ultrason hangi hastanede var ? Ve ücreti ne kadar
denizkizim Minisinannesiii memoriala gidiyorum ben de her muayenede ücretsiz veriyor. tabi muayene ücreti baya tuzlu orası ayrı😄
mmk01 Minisinannesiii bnde genesis Fatma hocaya gidiyorum memnun değilim renkli bakıyo ama siyah beyaz veriyo
Eymirinannesi Minisinannesiii Dicle memorial çetin Öcal hocanın 150 kurum indirimiyle 125 TL hep renkli veriyor hemde birkaç tane
Limonumm denizkizim bende memorial dicle uğur değer E gidiyorum bana hiç renkli vermiyor gosyermiyorda yarın gidecem desem mi renkli ver diye ücretide 350 2 haftada 1 gidiyorum
-ilknur-12 Minisinannesiii canım ben aydın beyden memnunum fişi 190 tl ilgili bi adam başından savmıyor merak ettiğin herşeye sabırla anlatıyor dinliyor bi git istersen
-ilknur-12 Minisinannesiii Minisinannesiii memorial öyle canım ama diğerleride devlet hastanesi gibi olmuş gebeliğimi ilk genesiste öğrendim doktorun yanına girip çıkmam 5 dk oluyordu ilgilenmiyorlar 125 tl orada ki fiş te o yüzden memorial bana daha uygun ayda 1 verdiğim için gözüme gelmiyor
denizkizim Limonumm ben de dicleye gidiyorum isteyin bence vermesi gerekiyor. ali emre tahaoğluna gidiyorum ben de 235 muayene ücreti daha hiç ben teklif etmedim hep veriyor
mmk01 Niisanannesii yok ondan değil tabikide çok yoğun en az 15 gün önceden randevu almak lazım bide gidip en az bir birbuçuk saat bekliyorsun sira sana gelince 5 dk dan az sürüyor bide insanı tanımıyor bir sorun olursa takip edemiyor
denizkizim Eymirinannesi nasıl ya emin misiniz ben de eşimde memurum üstelik sağlıkçıyım. indirim sorduğumda sadece doktor indirimi var dediler