Minikkus01
Anlattıklarınız doğum sancısına benziyor benim de o şekilde başlamıştı. İlla suyunuzun ya da nişanınızın gelmesine gerek yok. Benim ikisi de gelmedi doğum sancım başladığında. Ilık duş alın ve sancı aralığını takip edin. Gitgide sıklaşıyorsa ve şiddeti artıyorsa doğum sancısıdır. Uzanınca vs geçmez.