Sevgidilek bende 7. Haftadan itibaren ve şuan 16+2 yim, hala bulantı, istifra ediyorum. Daha hiç kilo almadım. Sürekli kilo veriyorum. Ama çok şükür oğluşumun sağlığı kilosu boyu hersey normal. Kendimi böyle teselli ediyorum. Ama yemek yemeği de çok özledim. 🙄