Sevgidilek Eylül anneleri nasıl geçiyor bulantınız cok mu ? Benim hem bulantı hem kusma cok halsizlik de var .
mavisevdasi Sevgidilek burdayım🙋🏻♀️😂 hiçbir şekilde bulantım yok 🤷🏻♀️inşallah da olmaz diyorum Allah yardımcınız olsun kızlar😍
Kbr_ozgr Sevgidilek 🙋♀️evet🤰 çok fazla bulantım ve halsızlık var çok zayıfladım nasıl geçecek bu günler ne zaman geçer bilmıyorım 🤦♀️
Zehraah Sevgidilek ben insallah eylul annesi olcam ben keske sadece kussam bir lokma yiyemiyorum hersey kokuyor eridim bittim insallah saglikli bi sekilde atlatiriz su ayları aminn
Fatos_teke46 Bu aralar azalmaya başladı mide bulantım halsizlik yok şuan istahimda var çok rahat yemek yiyorum ins azalır hepimizinki 🤗 bugünde maşallah çok güzel uyandm 🙈 sizinki nasıl Varmi halsizlik mide bulantısı
Fatos_teke46 Sevgidilek insss 🙏🏻😍😍 geceleri sodaya limon koyup içmeye başladım ardından yatmadan biseyler atistirip öle yatağa geciyorm gerçekten çok iyi oluyorm çünkü ac kalınca mide bulantisinin arttığını farkettm 🙄 bu yüzden aç kalmamaya dikkat edin 🥰
Emineee1 Benimde bulantım kusmam oluyor sabahları troid ilacı alıyorum ac karna ve o midemi kötü ediyor safra kusuyorum mide Bos oldugu için beni en cok o zorluyor ve banada bazı şeyler kokuyor
Sevgidilek Emineee1 o safrayı bende cok kusuyordum iki gündür bitti cok zor bi dönem şu bulantı kusmalar
Sevgidilek ikincimucizemmmm ikinci gebeliğiniz mi ilki nasıldı ? Benim ilki de coktu bu iki kat cok nedense
Sevgidilek Bulantı için önerilerimizi yazalım herkes faydalansın zor bi süreç gercekten hayattan soguyorsun ben bi aydır evde yatıyorum bulantı hapı içiyorum o bile fayda etmiyor
Fatos_teke46 Sevgidilek peynir domates marul tarzı yiyebilirsiniz hamburger gibi örneğin ins bir an önce geçer 🙏🏻❤️
[silindi] Benim cok agrim var ya bugun endiselenip doktora gittim her sey yolunda guzel gidiyor dedi ama agrilarm cok siddetli ne yapacagmi bilemedim
Sevgidilek [silindi] kaç haftalıksın ? Nasıl türde bir ağrı doktor normal dediyse endişe etmeyin inşallah sağ salim alıırz kucagımıza yavrularımızı
ikincimucizemmmm Sevgidilek ilkimde hiç mide bulantısı yaşamamıştım bu sefer ağzımın tadı bile bozuk çok zor geçiyor valla ilk gebeliğimde ogluşum oldu bakalım bu ney olacak merak ediyorum
[silindi] Sevgidilek 10+3teyim hafif hareket edeym birazcik yuruyeyim hemen kasiklarda karinda batmalar ağrılar basliyor